Laatu – Raahen Taksiasema Oy

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu taksissa muodostuu usein palveluketjusta, jossa osallisena ovat tilausvälityskeskus ja taksinkuljettaja. Ystävällinen ja asiakasta yksilöllisesti huomioiva palvelu on palveluketjun molemmissa päissä yhtä tärkeää.

Taksialan laatukeskus koordinoi ja kehittää Suomessa valtakunnallisesti taksien laatutoimintaa. Laatukeskus määrittelee sertifiointikriteerit ja myöntää laatujärjestelmään liittyville sertifikaatit. Laatujärjestelmällä halutaan varmistaa, että hyvä suomalainen taksipalvelu pysyy jatkossakin turvallisena, luotettavana ja laadukkaana. Järjestelmän avulla taksipalvelujen laatua myös kehitetään jatkuvasti.

Luotettavuus

Maailmassa ei ole montaa maata, jossa esimerkiksi lapsen voi panna yksin taksiin. Luotettavuutta mitataan myös silloin, kun kyse on sovittujen taksojen ja sopimusten noudattamisesta. Asiakkaille salassapitovelvollisuuskin on tärkeää.

Laatu

Raahen Taksiasema on pitkäikäinen ja vakaa yhteistyökumppani. Tästä tunnustuksena ovat mm.

  • Taksiliiton alaisen Taksialan laatukeskuksen myöntämä laatusertifikaatti 2013
  • Suomen Vahvimmat 2013 sertifikaatti
  • Suomen Vahvimmat 2012 sertifikaatti
  • Suomen Vahvimmat 2011 sertifikkaatti
  • Raahen Yrittäjien seutukunnallinen tunnustus 2003